neděle 10. listopadu 2013

10.11

Ahoj :)
Dnes se skoro nic zvláštního nedělo, celý den jsem promrhala doma tím, že jsem sledovala Ošklivku Katku :D. Po dlouhé době jsem narazila na tento starý seriál a je to bomba ! Vím, že je to jako seriál úplná blbost, ale je to tak srandovní. :D Ten Hugo Vágner alias Pipinka to tam úplně zabíjí !
Zítra zase škola, bohudík že až na 10 ! Píšem dva testy, neumím nic, navíc jsem kamarádce půjčila sešit, takže se ani nemám z čeho učit. Je to na nic :\
Při dnešním cvičení jsem se zpotila jak nikdy. Teklo ze mě jak z vola a sotva jsem to udýchala. Nevím, čím to je ! Vím, že level 2 už je mnohem těžší, ale že až tak ! :D
Snad se vám všem bude celý týden dařit a snad bude svítit sluníčko !
Mějte se krásně a děkuji za všechny komentáře :)


 snídaně: pohanková kaše s banánem, rozinkami, goji a hořkou čokoládou


 oběd: vepřový gyros plátek s kuskusem, rajčátka, ledový salát


 svačina: tvaroh, jablíčka (některá s PB)



 večeře: domácí chléb s pomazánkou Linessa, šunka moravia, paprika, rajče




 tak takhle teď vypadá náš balkon (mamka si dnes dělala podzimní-vánoční výzdobu) :D



dnes jsme doma pekli chléb - z pšeničné a žitné mouky :)
 




a také jsem si dnes udělala další zásobu arašídového máslíčka (no jo, je to hold závislost !)





 tohle je můj miláček hajzlík Rocky ! :D
je to v pořadí můj 6 džungaráček, dříve jsem se o křečky hrozně moc zajímala, byl to můj koníček číslo 1. 

A co vy máte nějaké zvířátka ? :) :D

CVIČENÍ 30 DAY SHRED DAY 12

6 komentářů:

  1. Osklivka,tu jsem sledovala pravidelne asi jako ordinaci :-D zavidim ti skolu na 10,ja mam od 7:30 do 18 hodin:-( jeste ze si v pauze stihnu zajet do posky:-D
    To maslicko vypada bozsky :-) jakto ze ho mas tak tmave?:-D
    Pekny dzungarak,mela jsem stejneho:-) oni jsou vlastne vsichni stejni:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ? Tak konečně někdo kdo to taky sledoval ! :D je to supr :-D No já mám v pondělí od 10 do 15:00 jinak od 8:00 do 4 nebo do tří, nezávidím ti :( doufám, že to zvládáš !
      Děkuju, já ani nevím :D Jsou to jen buráky, olej a trošička medu.
      Je to borec, ale občas kouše. Takové Aguti zbarvení mám teprvé po druhé, já měla ještě dva pearl - to jsou ti bílí se šedým proužkem na zádech a jednoho saphirre - ten byl takový hnědo-šedý :D No prostě křečci jsou super :-D

      Vymazat
  2. Dneska se mi to jídlo extra líbí. :P
    Rocky je zabiják! :D
    Ať ti dopadnou testy co nejlíp. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! :)
      No to je, on je úplně akční, někdy až moc ! :D
      Díky moc :)

      Vymazat
  3. Krásně jíš! :)
    Te křečík je boží :D My máme doma takový zvěřinec (králík, papoušek a pes :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale pořád to není ono :) To ty máš krásné jídelníčky, pro mě je to úplná inspirace :D
      Moc ti děkuje :D Jéé, to musí být zajímavé mít doma papouška :)

      Vymazat