čtvrtek 28. listopadu 2013

Recept: Čokotorta

Dnes jsem si udělala takový menší dezertík. Na webu jsem našla fajn, lehký recept na tzv. čokotortu. Rozhodla jsem se ho upéct, vyzkoušet jej a poté se s vámi o něj podělit. Takže zde je recept :)

Suroviny:
1 hrneček celozrnné mouky
půl hrnečku hladké mouky
3/4 hrnku třtinového cukru nebo jiného sladidla
1/3 hrnku karobu
1 prdopeč (prášek do pečiva)
půl lžičky soli
lžíce octu
1/3 hrnku olivového oleje (může být i méně)
1 hrnek vody
hořká čokoláda (nakrájená na kostičky)

Postup:
Smícháme všechny suché ingredience a do těch přidáme mokré ingredience. Vařečkou nebo něčím jiným vše promícháme a směs vylijeme do kulaté formy (ta moje má průměr asi 30 cm). Pečeme na 175 stupňů asi 30 minut. Na posledních pět minut přidáme kousíčky čokolády, které se nám hezky roztečou. Dortík vytáhneme a čokoládu pěkně rozetřeme. Dobrou chuť !! :-)

Původní recept je pouze z hladké mouky a místo karobu je tam kakao. Já jsem si jej trochu pozměnila :-)




Je to úplně jednoduchý recept, který ale stojí za to ! A to nejsem žádná dobrá pekařka :D

Žádné komentáře:

Okomentovat