středa 20. listopadu 2013

20.11

Zdravím :)
Tak jakpak se máte ? Doufám, že všichni dobře, i když počasí nám moc nepřeje. Tedy aspoň tady u nás na Zlínsku :(
Dnes byl super den. Už od rána jsem měla fajn náladu. Ve třídě nás dnes bylo jen 10 (dohromady je nás jen 18), ale písemka z češtiny nás neminula. Když nás bývá ve třídě tak málo, je pak větší sranda, všichni se baví se všemi, pořád se něčemu smějeme a tak dál. :D Celý školní den byl super, což se často nestává.
Domů jsem dorazila až okolo páté, dala si svačinu a pak si zacvičila. Dneska už ze mě tolik neteklo, dokonce bych řekla, že jsem to docela zvládala, až na některé "harder" cviky :D Už se těším až to budu mít za sebou ! Je to super program, ale už mě moc nebaví cvičit to pořád dokola. Ale vydržím to ! :)
Dnes jsem tak přemýšlela a dívala jsem se na sebe a svojí postavu do zrcadla. Pořád mi přijde, že nehubnu, nýbrž ještě víc přibírám...Zdá se mi, že mám tlustější nohy než obykle a to břicho jak by smet...Nevím jestli mi to jen přijde, ale docela se toho bojím. Pořád myslím na to, že zase přiberu a budu vážit jako kdysi 66 kg a bude ze mě ten "macík" ...Cítíte se taky někdy jako já ? :(
Zítra zase na praxi, už se moc těším !!! Snad dostanu nějaké super pacoše :-)
Mějte se krásně ! Děkuji za všechny komentáře a návštěvnost !
Zahřeje to u srdíčka :-)


 snídaně: pohanková kaše s jablíčkem, rozinkami, skořicí a PB


svačina: vitafit jahoda, banán


 oběd: né-moc dobře vypadající míchaná vajíčka s cibulkou, česnekem a rajčaty, vícezrnný rohlík


 svačina: celozrnný plátek chleba s cottage sýrem, rajče, okurky


večeře: celozrnné špagety s rajčaty, kukuřicí, kvalitní šunkou, cibulkou a česnekem


CVIČENÍ
30 DAY SHRED DAY 22
TĚLOCVIK - POSILOVÁNÍ BICEPSŮ, DELTOVÝCH SVALŮ, ZAD, SEDY-LEHY, KLIKY, 8 MIN NA ROTOPEDU :D
MORNING YOGA WORKOUT

6 komentářů:

  1. Řeknu ti, občas mám také pocit, že jsem jak koule. :D Ale řekla bych, že to je nějaká naše ženská úchylka, protože ve skutečnosti vypadáme relativně v pohdodě. ;)
    Mohla bys přihodit odkaz na tu ranní jógu? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já právě nevím :( Mě pořád říká třeba mamka, že už ať necvičím, že jsem hubená, ale kdo ví jeslti to neříká jen tak. Občas mám takové blbé pocity, které mě vedou k tomu ať tak moc nejím, přitom si myslím, že jím dobře, ani moc ani málo. Občas ze mě mluví úplně jiný člověk.

      obykle cvičím tohle kraťoučké video:
      http://www.youtube.com/watch?v=qFautWufkBk
      a nebo
      http://www.youtube.com/watch?v=dRsC1YdXqOc
      http://www.youtube.com/watch?v=ZxgtlcfcD7E
      :)

      Vymazat
  2. Taky mám dny, kdy si připadám jako vepř a někdy zase, že mám docela fajn postavu a líbím se sama sobě, většinou je to jestli se najím víc (vepř) a nebo normál/pravidelně (ok) :D ale mě se mění pocity tak rychle, že se to vystřídá někdy i několikrát za den :/
    Jinak tvoje špagetky vypadají moc lákavě, přemýšlím, že si taky nějaké těstoviny ukuchtím než se vrhnu na svůj slavnostní (prodloužená) večer.
    Myslíš, že si mám vzít s sebou něco na jídlo, večeřet budu kolem 5 a potom až kdoví do kdy trsat? :DD
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to mám podobně. Jsem ráda, že semnou někdo soucítí :)
      Určitě si nějaké ukuchti. Já špagety milujiiiii :-)
      Už jsem ti psala na blog :-)

      Vymazat
  3. jéé taky ze zlínska :))
    já mám taky ten pocit :/ hlavně když jsem nafouklá:/ neboj nejsi v tom sama, je to normální, a taky mám strach že znova přiberu...no a proto hodně cvičím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si piš ! :)
      Přesně :( Když cvičím, cítím se líp, prostě tak dobře :)

      Vymazat