středa 11. prosince 2013

11.12 - jídelníček + recept na brusinkové ovesné sušenky

Zdravím :-)
Jak se všichni máte ? Daří se vám ve škole/ v práci ? :) Doufám, že ano !
Dnes ráno jsem jela do školy a začal mě opět bolet žaludek tak, jako to bylo i v sobotu. Říkala jsem si, že to možná jenom ta snídaně pěkně sedá do žaludku a že to přejde, jenomže ono nic. V šatně mi začalo být ještě hůř, takovou bolest břicha jsem ještě nezažila. Všichni mi říkali, ať jedu domů, tak jsem tedy jela. Dobře jsem udělala. Cestou domů mi bylo tak špatně, že jsem myslela, že nedojdu. Přesně to samé se odehrávalo i o víkendu, v sobotu, takže teď přemýšlím, čím to může být. Jako první mě napadl Dostinex a jeho nežádoucí účinky a nebo by to možná mohla být i alergie nebo nesnášenlivost nějaké potraviny. Ráno jsem měla jáhlové vločky, a v sobotu jsem je ráno měla taky ! Pokaždé mě to začalo bolet až hodinu po snídani. Nevím, nevím :\ Chtělo by to ještě nějak vyzkoušet, jestli je to vážně ono. Kdo ví, třeba je to úplně něco jiného a je to jen prkotina.
Dnes jsem za ušetřené peníze za jízdné koupila Rockymu takový dřevěný domeček na Vánoce. Vím, že to zní šíleně, ale beru mojeho křečka taky jako součást rodiny, i když on si asi neuvědomuje, že je to dárek, ale chtěla jsem mu udělat radost ! :D Navíc ten jeho starý plastový domek už byl hrozný a cely okousaný !! Rockyne ty dostaneš ! Jestli začne kousat i ten nový, tak uvidí ! :-D
Dopoledne, když jsem se nudila, tak jsem se rozhodla, že si upeču něco dobrého. Nakonec jsem si udělala brusinkové ovesné sušenky. Jsou moc dobré a vláčné, lepší než si kupovat nějaké slazené z obchodu :-) Recept přikládám na konec článku. 
Opět jsem si začala počítat denní příjem podle kalorických tabulek. Není to kvůli příjmu kalorií, ale spíše na orientační informace ohledně bílkovin, tuků a sacharidů. Tímto chci poděkovat Papričce, ale i ostatním za rady co dělám špatně a co změnit ohledně stravy i cvičení ! :) Moc děkuji !
Cvičila jsem dnes jako drak. Odpoledne už mě nic nebolelo, křeče a bolest byla pryč. Na dnešním programu jsem měla zase Focus T25, dneska Total Body Circuit. Občas jsem myslela, že umřu, je to docela velký záhul ! Všechny ty squaty, lunges, plank pozice ! :D Díky Shaune. Dáváš mi fakt zabrat :-D !
Určitě se mi Focus T25 líbí více než 30 day shred. Je to mnohem zábavnější a utíká to hrozně rychle a navíc mě to baví. :-) Máte někdo zkušenosti s tímto cvičením ? :)
Zítra už zase praxe, tak se jen modlím, ať mi zase není zle. Na praxi se totiž hrozně těším !
Tak to je dnes vše, snad se máte všichni dobře a vše vám vychází podle plánu ! :)
Mějte se krásně !


snídaně: jáhlová kaše s ostružinami, goji, semínkami a skořicí


 svačina: 100 g bílého jogurtu, banán, ovesná sušenka


 oběd: celozrnné špagety s restovanou šunkou, pekingským zelím, paprikou a trochou kečupu


 svačina: ovesná sušenka + ledová káva (200 ml mléka, led, lžička kávy)


večeře: tmavá bageta (jen půlka) s trochou bylinkového másla, 30 g mozzarelly, rajčátka, paprika, okurek, plátek šunky


 Rockyho nový domeček ! :-D

BRUSINKOVÉ OVESNÉ SUŠENKY

Potřebujete:
hrnek najemnou pomletých ovesných vloček
3/4 hrnku celozrnné mouky
45 g másla
3 lžíce medu
kokos (můžete ho dát kolik chcete :)
brusinky
půl lžičky prášku do pečiva
3 lžíce vody
kdo chce může přidat oříšky, semínka, cokoliv...

Do mísy si dáme vločky, mouku, prášek do pečiva, brusinky, kokos a v hrnci rozpustíme máslo s medem. Rozpuštěnou směs vlijeme do směsi s vločkami, přidáme vodu a pořádně to všechno zamícháme. Na plech vyložený pečícím papírem tvarujeme sušenky :) Pečeme asi 20 minut na 160 stupňů. Dobrou chuť !!!

Já udělala z této směsi asi devět větších sušenek, takže komu to nestačí, ať navýší počet surovin :)
 


Můj dnešní příjem:

6130 kJ (docela málo, teda podle mého názoru)
Sacharidy: 234 g (z toho cukry 61g)
Bílkoviny: 69 g
Tuky: 27 g (z toho nasycené 2,46g)

10 komentářů:

  1. Podle mě bys mohla přidat trošičku na zdravých tucích, ale je to jen můj názor! :) Pár oříšků k snídani nebo arašídové máslo. Sušenky vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor ! :) Já jím arašídové máslo celkem často, ale semínka a oříšky jenom občas :) Možná na tom něco bude :)
      Děkuji !!!

      Vymazat
  2. Sušenky se ti moc povedly!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten jídelníček se mi líbí, snad bych mohla taky něco takovýho dokázat sníst a nevyčítat si to )vypadá totiž moc lákavě) :-))
    Já jsem přišla na to, že když jsem ve škole, tak je to lepší jak doma s jídlem (doma si toho vemu vždy víc) :-( snad už ti bude lépe! ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale kuš ! :) Ty to zvládneš, neboj se. Nesmíš si to pořád tolik vyčítat Kájo ! :-) Děkuji :-)
      Máš pravdu, u mě je to taky tak. Doma to pak všechno láká a máš to na dosah, že jo ? :D :(
      Děkuji !

      Vymazat
  4. Je mi líto, že ti dnes bylo zase tak špatně. :( Nepodceňuj to! Vím, o čem mluvím. Jako malá jsem měla bezlepkovou dietu, ale každý ví, že alergie na lepek zůstane v člověku celý život a jednou se zase vrátí. Asi bych zkusila ty jáhly nějakou dobu nejíst a uvidíš, jestli ti bude lépe. :))
    Sušenky se ti moc povedly! Asi si je také vyrobím, vypadají moc lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za podporu :-) Dnes už je to lepší, akorát ráno mě to trochu zlobilo. Mamka koupila nějaké bylinkové kapky, tak se mi zdá, že zabraly.
      Týjo, ta bezlepková dieta musela být hrozná :-( Snad se ti to nevrátí a nebude tě to otravovat. Je to s tím hrozně složité. Lepek je ve velkém množstí potravin :(
      Děkuju moc ! :-) Určitě vyrob a pak napiš jak chutnaly :-)

      Vymazat
  5. Focus T25 mne bavil hodně :) (odcvičila jsem všechny tři fáze) a total body circuit je solidní masakr!! :) Sušenky vypadají moc dobře :) a souhlasím s Cristine Or, taky bych přidala trošku na těch tucích :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Je to mazec ! :-D
      Děkuji za pochvalu i za rady. Já těch tuků sním někdy více, někdy méně :-D

      Vymazat