úterý 31. prosince 2013

2014

Dobrý večer všem ! :)
Dnes nebudu přidávat jídelníček ani nic takového, když tak až zítra, přece jenom je ten Silvestr. Zatím se vůbec neláduji, jím normálně a zdravě a dokonce jsem cvičila 45 minut HIIT workout ! :D Bylo to super, navíc to byl poslední workout v roce 2013 :)
Hned jak jsem dorazila na blog, přečetla jsem se všechny vaše úžasné články. A že jich bylo ! :D Nestačila jsem to všechno číst :) !
Každý dnes psal o tom, jaký byl jeho rok, co by chtěl v roce 2014 změnit, nebo čeho dosáhnout. Rozhodla jsem se, že to taky trochu shrnu :)

Nevzpomínám si na všechno, ale v paměti mám hlavně období od března 2013 až do současnosti. Každému asi došlo, že se stala nějaká významná změna, když si to tak pamatuji :D. Je to tak. V té době jsem začala přemýšlet o své postavě. Každý večer jsem se dívala do zrcadla a říkala si jak to vlastně vůbec vypadám, že jsem tlusté prase a že už je konec s tím vším žrádlem! Přesně tak jsem to říkala skoro každý den, ale skutek utek. Váhu jsem v té době doma neměla a vážila jsem se pouze o víkendu u babičky. 66 kg. Byla jsem v nesnázích a snažila se o změnu. Vždycky mi to vydrželo tak dva dny a pak jsem se začala zase ládovat. Tak to šlo se mnou od ledna do března 2013.

léto 2012 :D nechápu...

Shodila jsem k datu 21.3.2013 asi tři kila takže jsem měla 63. Od té doby asi do července jsem zhubla na 60 kg. Jedla jsem ale pořád nezdravě a vůbec jsem necvičila. Nechápala jsem, jakto, že moje váha tak klesla. Každý říkal, že vypadám dobře, jak jsem to udělala a tak. Mě se to začalo líbit a řekla jsem si: ''Když mě teď všichni tak chválí co zhubnout ještě víc?'' A už to jelo. Po červencové dovolené v Chorvatsku to vše vypuklo. Začala jsem si psát deníček a kontrolovat každodenní příjem. Kalorické tabulky to byl můj svět. Počítala jsem si úplně všechno. Jedla jsem třeba 3000 kJ za den a do toho ujela 50 km na kole, uplavala 60 bazénů a pořád mi to nestačilo. Udělalo se mi hrozně špatně a klepala jsem se a zvracela. Dostala jsem strach. Porce jsem trochu navýšila, ale pořád jsem jedla hrozně málo.

léto 2013 - před začátkem počítání energetického příjmu

Na začátku školního roku jsem měla už 59 kg. Na výšku 177 cm a začínalo být docela málo, ale pořád v pohodě. Mamka do mě začala valit, že mám anorexii, že to začíná a skončí to špatně. Postupně mi všichni říkali, že jsem hrozně zhubla a že nic nejím a takové. Pořád nějaké narážky a mě to začalo srát. Vždy, když mi to někdo řekl byla jsem nasraná a nechtěla jsem jíst vůbec nic. Později mě to zas přešlo. Můj příjem byl asi 5000-6000 kJ za den, do toho docela dost pohybu. Do října moje váha klesla na 56 kg, občas mi váha ukazovala i 55 kg. Pořád jsem si ale připadala hrozně tlustá. Začala jsem mít problémy vy víte s čím, celkově to šlo do háje. Ani nevíte jak mi od té doby padají vlasy ! Hrůza. Tak jsem začala pomalu navyšovat, i když někdy mám nutkání, přestat tolik jíst, ale někdy zase žeru jako divá :-D Myslím si, že kdybych to nezastavila, tak kdo ví jak by to všechno dopadlo... Nemůžu o sobě říct, že jsem trpěla anorexií nebo něčím takovým, ale rozhodně to problém se stravováním byl. I když netrval tak dlouho a nebyl až tak drastický. Přece jenom jsem nejedla tak málo jako anorektičky. Ještě, že už je to za mnou a jím normálně, hřeším a nelíbí se mi ty vylezlé kosti a všechno. YES ! :-)

Za celý rok 2013 se toho událo mnoho, potkala jsem hodně skvělých lidí. Užila jsem si krásnou dovolenou v Podgoře a do teď lituji toho, že jsem odmítla tu nabídku jet do Francie se známýma a hlídat jim děti. Přišla jsem o úžasné dva týdny v Auvergne :-( Snad příští rok :-)
Ve škole jsem toho taky mnoho zažila, tolik testů za ten rok :D To by chtělo spočítat ! :D
V srpnu 2013 jsem si založila tento blog a nelituji toho, protože jsem poznala vás ÚŽASNÉ bloggery a mnoho skvělých receptů a tipů od vás :-)
K datu 31.12 navštívilo můj blog asi 12 534 lidí a napsala jsem 129 příspěvků + ten dnešní :-D Super !! Jsem vám moc vděčná <3

No to je asi vše. Jen vám všem chci popřát krásného Silvestra, moc se nezrujnujte (žádný komat jasné ! :D) ! Mnoho štěstí a úspěchů v roce 2014 ! Ať jste zdraví, spokojení a daří se vám ve škole či v práci, no ale i v osobním životě <3
Já jsem dnes celý večer doma, moc to neslavím a nemám to ráda. Alkohol nepiju - nechutná mi :D Jsem divná, já vím, ale co už :-D To jsem prostě já :-)

SO HAPPY NEW YEAR !!!




8 komentářů:

  1. Teda hodně jsi se změnila ;) Gratuluji k takovým výsledkům! A je dobře, že jsi přišla na to, jak je to správně poměrně rychle ;) U mě to byly asi první tři měsíce, kdy jsem jedla 5000 nebo 4500 kJ a teď nepočítám ;) Ale na chvilku začnu, protože jsem momentálně zase hodně přibrala, tak snad to zase pomůže ;) Samozřejmě ne už tak málo kJ :D Šťastný Nový rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, hodně :-) Děkuji. Člověk si myslí, jak je to fajn nejíst, ale někdy to má fakt fatální následky...Dobře, že teď nepočítáš :-) Určitě nejsí tlustá a přes Vánoce člověk vždy jí o něco víc :D Cukrovíčko a tak :-D Štastný nový rok !! <3

      Vymazat
  2. Já myslím, že tímhle období si musel (musí) projít každý. Taky jsem někdy začínala s hubnutím a taky jsem byla pěkně vychrtlá. A jedla jsem malinko. Všechny blogerky co zná, si tím taky prošly, takže určitě nejsi jediná. A nezrujnovat se? Tak to jsem si ten článek přečetla už pozdě... :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-) Naprosto s tebou souhlasím. Každý si to zažil a má nějaký svůj příběh :-)
      :DDD Snad nemáš bolehlav :DD

      Vymazat
  3. Tímhle obdobím jsem si také prošla, akorát to bylo už ve 14 letech. Anorexií jsem sice netrpěla, ale měla jsem na to dooost velký náběh. Naštěstí jsem se zase vzpamatovala. :)
    Tobě přeju taky šťastný nový rok a mnoho úspěchů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak vidím, takových je nás hodně :-) Dobře, že teď jsi zdravá a jíš normálně <3
      Děkuji ! :-)

      Vymazat
  4. pání, ta změna tam jde vidět! jen tak dál, přeju hodně štěstí do nového roku:)

    OdpovědětVymazat