středa 18. prosince 2013

18.12 - nothing

Ahojte
Dnes vám nic moc nepovím. Celý den je na nic. Večer jsem usnula už kolem 9, byla jsem úplně grogy. Ráno jsem zaspala, přitom budík byl nastavený ! Musela jsem ho vypnout a prostě spát dál, protože o tom nevím :D Rychle jsem se oblékla a ještě jsem stihla poslední autobus. Uff!
Ve škole jsme psali v angličtině dopis, takový menší sloh. Bylo to dost lehké, za to čeština nic moc. Nějak jsem to ale zvládla. Ještě, že už je konec ! Zítra poslední praxe a v pátek zpívání koled u stromečku, koncert v kostele a hlavně volno !! :-)
Dnes mě břicho opět trápilo. Začala to až ve dvě hodiny po obědě - měla jsem jen bílý jogurt, banán a fitness tyčinku. Bylo to hrozné, ale vydržela jsem to. Potom nic, klid až do 5, ale pak když jsem pojedla svačinu - cereální toustový chleba se sýrem a rajčaty, znova to začalo. Dala jsem si algifen na křeče, schválně jestli to zabere a zabralo. Byl klid asi na hodinu, ale potom zase. To nejhorší co mohlo přijít. Obrovské pálení a bolesti nad pupíkem, prostě v břiše. Do toho velká zimnice, nechutenství a pocit na zvracení. Nevím, zda to může být třeba pálení žáhy. Volali jsem tetě doktorce a ta řekla, že by to to pálení žáhy být mohlo, že se to při takových lécích stává a a tak mamka koupila Rennie. Hned jsem si jedno vzala, ale nic. Tak jsem na večeři pojedla špenát a teď si dám ještě jedno, jestli to zabere. Už jsem fakt bezmocná, mám strach a mamka je pořád ve stresu, že je to něco horšího, ať jdu k doktorce, že mám žaludeční vředy a podobně. Už mi z toho hrabe. Nejspíš půjdu k doktorce, ale co, ta mi nic neřekne, někam mě pošle ať se objednám a beztak mě vezmou až po vánocích nebo tak někdy...Hrůza
Omlouvám se, že vás tak furt zahlcuji informacemi o mě, určitě už vám to leze krkem a raději byste viděli nějaké pěkné fotky jídla. Já se polepším :-)
Mějte se krásně <3

7 komentářů:

  1. Kočičko, mrzí mě, co si teď prožíváš. :/ Ale určitě to nepodceňuj. Pokud ti skutečně je tak hrozně, jak píšeš, určitě si k doktorce zajdi, ať se případný problém řeší zavčas. ;)
    Já dneska měla také den blbec, naspala jsem sotva pár hodin, ráno pak zápočet, vůbec jsem nestíhala jíst, oběd jsem měla až o půl 5, no, zase mám rozházený režim, teď tady usínám u počítače.
    Snad bude zítřek lepší. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kriss :)
      Děkuju moc, dnes jsem byla u doktorky, řekla ať si koupím gaviscon a že teď řádí celým městem střevní chřipka, vzala mi výtěry a prohmatala břicho. Nakonec mi dala takovou dietku, řekla že nesmím vůbec smažené, tučné jídla, nic smetanové a hlavně kofeinové nápoje a bublinky (v tom se přímo vyžívám :( - takže to teď musím dodržovat a pít čistou vodu. Jestli to nezabere přijít znova a domluvit se na vysazení toho Dostinexu.
      Chudáku ! :( Snad se ti dnešek vyvedl podle plánu ! :-)

      Vymazat
  2. Zajdi si k tomu doktorovi. :( Ona tě sice asi někam pošle, ale vezmou tě hned si myslím. Tohle už mi přijde celkem dost akutní. :( Brzy zjistí, co ti je, začne léčba a brzy bude zase všechno v pořádku. :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala výše, byla jsem tam a zatím mi jen vzala stěr a dala tu dietu no. Včera to bylo vfakt strašné. Celou noc jsem nespala a hrozně to bolelo. Dnes už je to v pohodě. Čím víc jím tím je to horší, takže musím pomalu :\ Děkuji ti moc !!! Strašně mě to podrží <3

      Vymazat
  3. Ahoj :) Nějak podobně jsem se cítila přesně minulý rok o tomto čase :/ Cokoliv jsem snědla, bylo mi špatně, všechno se mi vracelo zpátky i když jsem snědla jen malinko..pálila mě "jakoby" žáha..no dost podobné příznaky jako máš ty..Ze štědrovečerní večeře jsem měla tak dvě vidličky a byla jsem "plná" :( Zkus si koupit Helicid, ten mi fakt pomohl :) Do tří dnů mi bylo super. Je to snad na všechno..Na pálení žáhy, žaludeční vředy, trávení a prostě na všechno :) Za zkoušku nic nedáš. Tak přeji brzké uzdravení :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Jsem ráda, že vím o někom, kdo tohle zažíval také :-) Já si dnes koupila Gaviscon a tak uvidím co mi to udělá. Není Helicid na předpis ? :)
      Děkuju moc !!! :*

      Vymazat
    2. Ahoj :) to nevím, my ho měli doma, mamce to předepisoval známý, co má laboratoř, ale dívala jsem se a na internetu je volně k prodeji, tak myslím, že by měl být i v lékarně :)Kdyby ti ten Gaviscon nezabral určitě zkus ten Helicid :) Tak hlavně ať ti něco zabere a cítíš se přes ty Vánoce líp :)*

      Vymazat