středa 15. ledna 2014

15.1

Dobrý večer všem :)
Jak jste se dnes měli? Měli jste dnes úspěšný den ? :)
Já jsem psala nakonec jen test z angličtiny a češtiny, matika nám odpadla, takže pohodička. Domů jsem dojela až v pět a cestou jsem se stavila ještě do alberta. Koupila jsem si kukuřice (miluji je), provamel čokoládové mléko, řecký jogurt a takové racio žitné plátky :-) Sice jsem utratila nějaké ty peníze, ale stálo to za to. Jo, já hold šetřit neumím :-D
Zítra máme praxi, takže je to super a v pátek nám to odpadá, jdeme do školy prezentovat jakési eseje do psychologie. Téma je hrdinství není přežitek :-D Myslím, že to musí dělat každé zdravky, ale nejsem si tím jistá. Hrozně se bojím to prezentovat asi před 50 lidmi...Ani nevíte jak se bojím, jsem totiž hrozný stydlín.
No nic to je pro dnešek vše, vím, že toho moc není, ale já to spravím <3
Mějte se hezky, mám vás ráda !

 snídaně: ovesná kaše se skořicí, rozinkami a hroznem

 svačina: špaldový chléb s milko créme, moravské uzené, ledový salát, cherry rajčátka + zelený čaj

 oběd: semolinové penne a lečo omáčka - domácí, žádná kupovaná :-D (papriky, rajčata,cibule), kuřecí maso (měla jsem dva kousky, zbytek jsem nesnědla...

večeře: kukuřice, dva kousky dřevorubeckého chleba s milko créme, eidam, okurek, ledový salát

Workout:

14 komentářů:

  1. Prezentaci před lidmi také nesnáším. Posledně jsem prezentovala někdy začátkem prosince před asi 70 lidmi, no, nakonec jsem to zvládla. :D Jde o ten první moment, když se před tolik lidí postavíš, ale pak už je to lepší, jak se "sžiješ" s prostředím tam vepředu. :D
    Hrozny jsem pěkně dlouho neměla! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě obdivuji :-D Já se začnu červenat a změní se mi hlas, přinejhorším začnu koktat :-D Nesnáším prezentování před tolika lidmi. Třídá spolužáků se ještě dá, ale takové obecenstvo :-D Mě jebne :-D
      Šup do Lidlu, je tam sleva a navíc jsou bezpeckové ! :-)

      Vymazat
  2. taky děsně utrácím, ale tak kukuřice jsou moc dobrý, to chápu :D a ta večeře s ní vypadá fakt pěkně :-) ale proč nejíš maso? nechutná ti? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupííí konečně někdo kdo je na tom stejně :-D Kukuřice jsou nejlepší, už se těším na léto, až jich bude všude plno :-D Děkuju ! :)
      No já nevím, já ho ráda mám, třeba šunku, i kuřecí prsa, podle toho jak na to mám chuť...Třeba dnes, když jsem si dala kousek masa, chtělo se mi zvracet a bylo to hrozné. Tak nevím :-)

      Vymazat
  3. Taky nenávidim prezentace před velkým publikem.. Ale držím palce, to zvládneš :-)
    S tim šetřenim si můžeme podat ruce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Buráčku :-)
      Super ! Další člověk ! :D
      PS: máš krásný blog a ty fotky mmmm !!!

      Vymazat
  4. Z toho si nic nedělej, já taky šetřit neumím :D Strčte mi do ruky peníze a máte o mě do večera postaráno! :D
    Jo, prezentování nesnáším. Ale je určitě lepší mluvit před publikem s připravenou řečí než jak já na školní akademii, kde jsme s kámošem minutu před zahájením netušili, co říct :D A to před celou školou :DDD
    Ta mega kukuřice mě rozesmála :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nápodobně :DD
    No to máš pravdu, ale určitě jste skvěle improvizovali ! :D
    Je velká no :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny fotky vypadají moc pěkně:) Jinak s tou prezentací před lidmi....taky s tím mám docela problém, až v poslední době se snažím to překonávat. Zrovna nedávno jsem musela prezentovat svou seminární práci před třídou a myslela jsem, že mě "vomejou", ale nakonec to člověk vždycky nějak zvládne.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No, já jsem nakonec nemusela, jen před třído ua to jsem docela zvládla. Vídím, že takových co se bojí prezentovat je více :)

      Vymazat
  7. taky mám moc ráda kukuřici, ale teď v zimě by mě asi nenapadlo si ji dát, je to takový znak léta, když se griluje a tak:) jídelníček máš pěkný a u té prezentace si prostě řekni, že všichni jste na tom stejně a věř, že minimálně 80 procent je úplně stejně nervózní, takže to určitě zvládneš;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, k létu patří :-) Já si vždy kupuje jen tu ze Španělska, ona je te teď hrozně drahá, ale byla chuť, tak hned mířila do košíku :-D Děkuji :)
      Nakonec to dopadlo dobře ! :)

      Vymazat