neděle 5. ledna 2014

5.1 - It's here again + recept na arabský chléb

Zdravím :-)
Tak co? Taky už se tak  těšíte do školy jako já? Né sranda, já mám z toho menší depku :D Po tolika dnech volna najednou zpátky do školy. Učení, úkoly a všechno...Opravdu se NETĚŠÍM. To zase bude.
Dnešní poslední volný den jsem si užila tak, že jsem ho strávila doma, lenošila (ale cvičila jsem), seděla pořád s tabletem v rukách a čučela na TV. Do školy se chystám až teď večer a zjišťuji, že jsem nepsala VELKÝ test z chirurgie. Dobré že :-D Neumím nic a těžko říct, jestli se to ještě naučím. Bože, proč ? :D :-(
Možná ten nástup školy hodně hrotím, ale já si vždy hrozně blbě navykám vrátit se zpátky do toho chodu - škola, učení, cvičení, spánek a pořád dokola. Posledních 15 dnů jsem nic nemusela dělat, mohla jsem si vstávat kdy se mi zachtělo (teda až na brigádu), ale jinak prostě pohodlí domova. Ale co teď ? Bohužel si budu muset zase zvyknout :D :-(. Už ať jsou jarní prázdniny :D.
Dnes jsem si zkoušela udělat arabský chléb a musím říct, že se povedl ! :D Recept nechám dole u fotek.
Letošní vánoční prázdniny jsem si hodně užila, byla jsem spíše doma, než někde venku nebo na horách . No, ale mě to vůbec neva :-) Jsem doma ráda,ta rodinná pohodička byla k nezaplacení :-D
No nic, já se půjdu učit (možná) a vám držím palce, ať se vám ve škole daří a ať tento týden začne dobře a nějakou dobrou známkou :-D
Mějte se a smějte se <3

 snídaně: ovesná kaše posypaná skořicí, banán, pomeranč, pár kokosových plátků + arašídové máslíčko

 oběd: vepřový plátek s pečenými bramborami ve slupce, kedluben, jarní cibulka a červená řepa

 svačina: bio bílý jogurt + domácí čokoládová granola

 večeře: arabský chléb plněný směsí (restovaná cibule, jarní cibulka, kvalitní 97% šunka, mrkev, pekingské zelí, rajčata, trošinka kečupu, strouhaný eidam)

Recept na Arabský chléb (ze stránky recepty.cz)

Suroviny (na 4 placky o průměru asi 17 cm):
250 g polohrubé mouky (můžete dát i zdravější celozrnnou - to je na vás :)
1,5 lžíce olivového olej
půl balíčku kvasnic
půl lžíce cukru
trochu soli
150 ml vlažné vody

Postup:
Dáme si mouku do nějaké větší misky, přidáme do ní nadrobené kvasnice, olej, sůl, cukr a zalijeme to vlažnou vodou. Těsto hezky zpracujeme (říká se, že až 10 minut) - pokud bude moc lepit přidejte více mouky. Necháme ho v klidu a na teplém místě vykynout, asi 45 minut. Poté si z těsta vyválíme tenké placky a ty necháme ještě aspoň 10 minut pod utěrkou vykynout. Mezitím si předehřejeme troubu na nejvyšší teplotu (pečeme na program z vrchu i ze spodku). Poté placky dáme na suchý plech a pečeme asi 8 minut. Měly by se nám krásně nafouknout. Placky vytáhneme z trouby, necháme je zchladit a splasknout. Naplníme si je podle své chutí, čím chceme :-) Dobrou chuť !



WORKOUT:

13 komentářů:

  1. mmm ten chleba vypadá parádně!!
    ta mistička ve tvaru srdce je kouzelná, odkud jí máš?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! :-)
      Já ji mám myslím z Kiku, tam jsou vždycky nějaké mističky :-D :-)

      Vymazat
  2. Omnomnom! Miluju tvoje jídla! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať uspěješ s chirurgií :) Já hned jak slyším ten název, se mi dělá špatně :D Jídlo máš moc hezký, všechno bych ti to hned snědla! Arabský chleba musím někdy vyzkoušet a to ♥ je fakt roztomilý :) Pečené brambory omnomnom! To se dělá takhle večer mi dělat chutě?! :DDD Na granolu se radši už ani nepodívám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ále není to tak strašné, je to spíš o různých úrazem a nemocích třeba zánět slepého střeva, amputace a tak :-D To je ještě nic. Třeba bloggerka Paprička chodí na pitvy, a často ! :D
      Děkuju moc, moc mě to potěší ! :-) Určitě vyzkoušej :-)
      Ale prosim tě, vždyť si to můžeš dovolit, jsi tak štíhlounká :-)

      Vymazat
  4. Já už chléb taky zkoušela, ale nikdy se mi v něm neudělala taková díra, abych do něj něco nacpala,..Super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho dělala taky kdysi akorát bez kvasnic, byla to spíš taková placka a byla trochu tvrdší. Sníst se to dalo, ale podle tohoto receptu je to bašta :-) (a to jsem packal :-D)

      Vymazat
  5. Hodně štěstí u chirurgie! :) Snad už ti je i líp a bude to všechno fajn. Já se budu modlit,abych nezaspala. Jedu už v 5:36 na nultou. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ! To já ti budu držet palce, ať zítra vstaneš a ať si plná energie, i když tak ráno to musí být hrůůůůza :-( :-D

      Vymazat
    2. Jo všechno bylo fajn! :) Dobře se mi vstávalo a zítra mi nultá odpadá.

      Vymazat
  6. Wow, chléb se ti vážně náramně povedl! :))
    Já už se učím na zkoušky, chce se mi umřít. :X :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Kriss <3
      To věřím, ale ty to zvládneš jsi určitě chytrá a šikovná ! :-)

      Vymazat