středa 8. ledna 2014

8.1 - menší nákup

Hezký středeční večer :)
Jak jste se dnes měli? Taky jste slyšeli o těch brutálních mrazech v USA ? Co si o tom myslíte? Podle mě, je to strašné, prý už takovým mrazům podlehlo 20 lidí a tolik nehod na cestách...A my jsme bez sněhu a na 12 stupních !
Já jsem dnes ve škole nebyla, ráno se mi ohromně točila hlava a byla jsem úplně mrtvá. Usla jsem a spala ještě asi tři hodiny. Potom už mi bylo mnohem lépe, tak jsem si dělala nějaké úkoly do školy a tak různě. A co vy? Měli jste dnes ve škole nějaké testy a nebo to byla pohodička ? :)
Odpoledne jsem vyrazila za kamarádkou, která mi přes Ebay objednávala hodinky, stály pouze 150,-, jsou z Hong Kongu, tak nevím jak dlouho vydrží :-D Je k ní i náhradní baterka, tak snad to bude fajn.
Potom jsem si zašla na menší nákup do Lídlu, Albertu a taky do DM :) Přinesla jsem si hodně věcí - více dole u fotek :)
Zítra mám opět praxi, ale už né na LDN, nýbrž na urochirurgii. Jsem hrozně zvědavá jaké to tam bude, tak uvidíme ! :)
Doufám, že jste si dnešní den hezky užili. Přeju vám pěkný strávený zbytek večera !!! <3
Děkuju za všechny komentáře a návštěvnost. Den ode dne to roste ! :)
Adeus !

snídaně: overnight oats s banánem, kiwi, mandle, kešu + peanut butter

 svačina: bio jogurt s lesním ovocem + 4 kukuřičné plátky

oběd: domácí tortilla se šunkou, sýrem, pekingským zelím a rajčaty

 svačina: piškotový dezertík (piškoty, bílý jogurt, zakysaná smetana + karob)

večeře: žitný chléb s gervais a uzený sýrem, půlka vícezrnného rohlíku s gervais + zelenina

zelený čaj pickwick

 celozrnný špaldový chléb alnatura 

 poprvé v životě polenta! musím jí co nejdříve vyzkoušet :-D

 ubrousky na svačinky :-D 

 madlová halva z Řecka :-D mňamiiiiii (halvu miluji, ale je hrozně sladká - stačí fakt trochu)

 jahodová fitness strawberry tyčinka :-)

 madlové mléko alpro (další novinka do mé sbírky)

 100% pomerančový džus (97% pomerančová šťáva a 3% dužniny)

 citronový bio nápoj :-)

 alnatura kečup :-) (pro mě jako milovníka kečupu konečně zdravá varianta :-D)

 jihočeské máslíčko :-)

 nové hodinky :-)


Workout:

9 komentářů:

  1. Piškotový dezertík je k sežránííí!
    A hodinky jsou moc pěkné, snad vydrží. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kriss ! :) Snad jo budu se modlit :-D
      Hezký večer :)

      Vymazat
  2. Jak prosím děláš overnight oats ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoduše :-) Do misky dám vločky, zaliji je mlékem a dám na noc do lednice. Ony pěkně přes noc změknou a ráno je jen ohřeji v mikrovlnce - dělám to tak, když vím, že ráno nemám moc času :-D

      Vymazat
  3. Je hrozné, co se na tom světě děje. Můj názor na to = globální oteplování. :( Jsem zvědavá, jak to tu bude vypadat za dalších 10 let. :/
    Hodinky jsou luxusní, závidím! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to globální oteplování napadlo. Taťka říkal, že se to pry celé otočilo. Ten mráz a sníh co měl normálně přijít k nám je úplně jinde, než by měl prostě být. Kdo ví, jestli se nějakého sněhu dočkáme a kd oví, co příjde v létě !
      Děkuju moc ! :-)

      Vymazat
  4. No já mám ty kosti trochu vystouplé, ale není to tím, že bych byla nějaká úplně vyzáblá. Jeden čas jsem hodně cvičila pilates a byly tam nějaký cviky na boku a tím jak mám vystouplejší kosti, tak to bolelo :D
    O těch mrazech jsem slyšela jen to, že zavřeli školy :DDD
    Tak to sis aspoň dneska odpočla, co bych za to dala :D Já už jsem byla dneska z tý školy hrozně otrávená, že jsem ani na učitele skoro nepromluvila jak jsem byla nasraná :D Nedokážu si ještě pořád vysvětlit, proč :D Overnight oats jsem taky dneska měla a zítra zase :D Je to největší mňamka :)
    Alnatura chléb si občas kupuju, ale slunečnicový.
    Hodinky jsou boží ;) Miluju věci, kde je Eiffelovka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, trochu jsem to přetáhla :DDD

      Vymazat
    2. Aha, já jsem si říkala :-D
      Týjo, ale je to fakt drsné, v USA takové mrazy a tady...
      Jo já jsem i byla ráda, že jsem doma protože do 4 šaškovat ve škole se mi moc nechtělo. Ani se ti nedivím, že si otrávená. Kdo by nebyl :D
      Overnight oats je mňamka, ale já radši tu čerstvě uvařenou. Chutná prostě líp :-D
      Ten slunečnicový musím také vyzkoušet ! :)
      Děkuji ! :) A vůbec neva , že jsi to přetáhla, já jsem ráda ! :-)

      Vymazat