úterý 28. ledna 2014

Recept - Banánové sušenky

Dnes odpoledne, když jsem se hrozně nudila, rozhodla jsem se, že si upeču nějaké sušenky. Už ze začátku mi bylo jasné, že základem budou jako vždy ovesné vločky. Napadlo mě, zkombinovat je s banánem a tak jsem se na to vrhla.

Na deset menších sušenek budete potřebovat:

1 šálek ovesných vloček
dva menší banány
hrst rozinek
hrst slunečnicových semínek
1 lžiči arašídového másla
trochu skořice, perníkového koření
vanilkový cukr - nemusí být :)

Všechny suroviny si dáme do misky a banány pořádně rozmačkáme. Měla by nám vzniknou taková tuhá konzistence :) Ze směsi uděláme sušenky, které pokládáme na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme na 180 stupňů asi 15-20 minut.

No není to jednoduché ? :-D

Bobek ! :-D

8 komentářů:

  1. Všechny suroviny mám doma, tak to určitě v nejbližší době vyzkouším :) Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  2. Takové zdravé sušenky na chroupání třeba do školy mám ráda :) praktické a moc dobré_

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše :-) Nepotřebujeme žádné přeslazené sračičky, uděláme si samy ! :-D

      Vymazat
  3. Dělala jsem podobné. :) Miluju sladící schopnosti banánu. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si je dělám a když nemám banány, tak použiju přesnídavku a je to taky super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jako utu přesnídávku používáš ? Zní to skvěle :-)

      Vymazat