čtvrtek 9. ledna 2014

9.1

Zdravím vás :)
Jaký byl váš dnešní den? Taky se vám ráno tak nechtělo vstávat? Já jsem se absolutně nemohla donutit vstanout, natož tak něco udělat, ale musela jsem :-D
Ráno jsem se pěkně najedla toustíků a šla jsem na praxi. Můj první dojem z urologie a chirurgie je docela fajn. Oddělení vypadá jako LDN - myslím oše jednotku (postavení pokojů, sesterny a tak), ale jinak je to už něco úplně jiného. Dnes jsem se spíše rozkoukávali, ale bylo to fajn. Přidělili mi super pokoj, takže jsem si to moc užila :) Zítra praxi nemám, jedu do školy, ale jen na tři hodiny! Jupí :-) Aspoň se můžu stavit za nemocnou kamarádkou, která je chudák doma už hrozně dlouho. Snad jí tím udělám trošku radost.
Dneska byl pro mě dost vyjímečný den. Nevím co jsem stalo, ale prostě jsem to dostala ! :-D Úplně jsem to nechápala, kdyby jste viděli ten můj výraz. Od srpna nic a teď, po tak dlouhé době...No, jsem ráda že to konečně přišlo, ale zároveň mi to moc nechybělo, znáte to :-D
Poprvé jsem si dělala polentu, na sladko. Normálně jsem ji uvařila, tak jak se to má, nechala ztuhnout v lednici a pak ji osmažila na másle, přidala kiwi, bílý jogurt a bylo to moc dobré. Zkusím si ji udělat i na slano, prý je hrozně moc dobrá :-) Máte polentu rádi? Klidně mi můžete doporučit nějaký váš receptík. Budu moc a moc ráda !
No nic moji zlatí, já se valím umýt a spát, jsem úplně K.O :-D
Mějte se hezky ! :)

 snídaně: dva cereální toustové chleby s arašídovým máslem a banánem

 svačina: bílý jogurt + tyčinka fitness

 oběd: hovězí vývar (bez masa) - vidíte ty oka :-D

 svačina: po dlouhé době kinder tyčinka (nepamatuju kdy jsem něco takového jedla wow :-D) + bio polenta na sladko s kiwi, jogurtem a skořicí

večeře: celozrnný špaldový chléb s gervais, sýr blaťácké zlato + zelenina a trochu pomerančového džusu

Workout: dnes REST DAY

12 komentářů:

  1. Nechtělo, obzvlášť, když mě čekala zkouška. :D
    Gratuluji k návratu měsíčků. ;) Určitě je to pro tebe velká úleva, vždyť to k nám ženským tak nějak patří. :))
    Polentu jsem ještě nikdy nejedla.
    Kinder Pinguí jsem taky nejedla snad sto let. :D Ale i tak mi to pořád chutná, to zas jo. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím Kriss :-D
      Děkuju, to teda je :-) Patří to prsotě k životu, ještě to příjde tolikrát :-D
      Já až dnes poprvé, ale doporučují vyzkoušet, je to moc dobré :-)
      Přesně tak :-D

      Vymazat
  2. Taky se mi vůbec nechtělo a teď už se těším, jak padnu do postýlky. :D
    Jsem ráda, že se ti měsíčky vrátily! To značí, že se ti tělíčko vzpamatovává. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč ! :-D
      Já jsem taky moc ráda, konečně s tím nejsou ty problémy, třeba brzo vysadím i ten dostinex :-D :-)

      Vymazat
  3. Polenta nasladko vypadá moc dobře :) Někdy asi zkusím na snídani :D Kinder Pingue! Mňam! :D To jsem neměla tááák hrozně dlouho. Toast + PB + banán = ♥ K tomu není co dodat :D Gratuluju k návratu měsíčků :) Mně se od července neukázaly... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus :) I na snídani to jako kaše nemusí být špatné :)
      Tousty v této kombinaci jsou neeeej :-D Děkuju, byla jsi s tím u doktora? Ten ti určo poradí :-)

      Vymazat
  4. polentu nemusím :/ gratuluju k tomu, žes to zase dostala!:) a tvé praxe zní fajn :P hezký fotky

    OdpovědětVymazat
  5. taky se přidávám k lenochům, kteří by raději zůstali v posteli :D ale to že jsem šla nejdřív do posky a pak až na zkoušku mi dodalo energii :D
    nechci si hrát na někoho, kdo perfektně ovládá češtinu (spíš naopak :D) ale píše se VÝJÍMKA. Je to nějaká výjimka či co :D prostě nám to učitel na gymplu 8 let tloukl do hlavy a od té doby si to pamatuju :D
    kamarádka měla určitě radost :) já bych k sobě za churavého stavu nikoho nepustila, protože vypadám jak mrtvola:D
    tééda ty sis mlsala, ale občas se může všechno :) já se teď budu muset začít krotit po tom co jsem ráno po 3 měsících stoupla na váhu :O:D
    a gratuluju k MS :) než jsem brala HA, taky přišla jak se jí zachtělo, potvora...někdy i půl roku pauza :D
    polentu moc ráda nemám, nikdy se mi nepodařilo aby ztvrdla. Asi na to nemám cit:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postel to je prostě nejlepší věc na konci dne :-D
      Tak to jsem ani nevěděla ! :-D Díky za upozornění, já jsem byla vždy v češtině taková průměrná :-D To je dobře, že tě to tak naučili ! :-D :)
      To ona taky tvrdila, že vypadá jak mrtvola, přitom vůbec ! :D
      Jojo mlsala a hodně !! Pořád nějaké sacharidy. Si to poslední dobou nějak nehlídám. Ups :-D No ty určitě, vždyt jsi dokonalá ! :-D Ta tvá postavička ach !
      Díky, ona je to potvora ! Taky jsi dřív chodila jak se jí za chce, pak nepřišla vůbec a teď najednou je zas tu :D
      Vidím, že polentu lidi asi nemají moc v oblibě :-D Já jsem se bála, že ju spálím nebo něco :DD

      Vymazat